Ceník. Kolik stojí copywriter?

Cena mé práce se odvíjí od rozsahu a náročnosti požadovaných textů. Při každé další zakázce nebo dlouhodobé spolupráci pochopitelně ušetříte – a to výrazně. Naopak při požadavku na expresní zpracování zakázky počítejte s cenou vyšší.

Ceník orientačně:

  • Při pravidelné spolupráci preferuji hodinové oceňování, začínající na 350 Kč/h – typicky za psaní produktových popisků pro e-shop nebo gramatické a stylistické korektury.
  • U jednorázových zakázek se můžeme domluvit i na cenách za normostranu, ty začínají na 1 000 Kč za 1 NS nového textu.

Ceny zahrnují i zapracování vašich připomínek a závěrečné korektury.

Ceník znáte, ale než budeme mluvit o ceně…

Než vám prozradím svou cenu, budu od vás potřebovat spoustu informací. Proto uvítám náš první kontakt prostřednictvím e-mailu nebo formuláře:

  • popište mi co nejpodrobněji své požadavky
  • představte své služby, produkty, svůj projekt
  • uveďte adresu vašich stávajících stránek
  • přiložte dokumenty, máte-li jaké

Zkrátka uveďte volnou formou vše, co bych měl o vašem projektu vědět a co mi pomůže připravit cenovou kalkulaci.

Co bude dál

Až do této chvíle je vše zdarma a zcela nezávazně.

Nejprve zpracuji vaše požadavky, vyžádám si další podklady, a v ideálním případě rovnou napíšu požadovaný text – typicky u produktových popisků pro e-shop nebo jednoduchého textu na obecné téma. Zároveň připravím předběžnou cenovou kalkulaci.

Budete-li akceptovat cenu i kvalitu textů, podrobně si domluvíme další podmínky: termíny, fakturaci, způsob i formu předávání článků – vyberte si libovolný formát pro zasílání e-mailem nebo vkládání textů rovnou na váš web. Vyhovuje? Tak na co čekáte.

Najměte si copywritera